OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen ineen

- Bureaus
- 18 apr 2024 @ 11:37
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 18 apr 2024 @ 11:37
- Redactie MarketingTribune
De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase bundelen hun krachten. Met deze samenwerking willen ze een leidende rol op het gebied van data en performance marketing innemen op de Europese markt.
Omdat de integratie nu wordt opgestart vindt de rebranding later plaats. Ook de nieuwe huisstijl, logo, etc. moet nog worden bepaald en wordt op een later moment bekend gemaakt.
NewPort Capital treedt toe als investeerder om de ambitieuze groei en ontwikkeling van de nieuwe entiteit te ondersteunen. Deze samenwerking resulteert in een organisatie met bijna 200 werknemers, verspreid over locaties in Amersfoort, Arnhem, Breukelen, Dongen, Gent (BE), en Groningen. Financiële details over de transactie worden niet bekendgemaakt.
Mark van Hattum CEO
Oprichter en directeur van MvH Media, Mark van Hattum, komt aan het hoofd van de nieuwe groep. Van Hattum: ‘De ontwikkeling in digital marketing gaat razendsnel. Om als bureau de juiste oplossing te kunnen blijven bieden is het belangrijk om voldoende omvang te hebben. We zijn overtuigd dat diepgang, en daarmee het succes voor onze klanten, bepaald wordt door schaal op het gebied van kennis en data. Opschalen maakt ons relevanter voor zowel klanten als toptalent in het vak, en een bijkomend voordeel is dat we met de nieuwe bureaugroep direct een goede geografische spreiding door de Benelux hebben. Daardoor krijgen we de voordelen van deze schaalvergroting ook direct dichter bij onze klanten en professionals.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten 2024
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Digitale Museumkaart krijgt frisse campagne en modern jasje...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
Laatste Nieuws
- Natwerk kiest Dawn als nieuw... 16-06-2025
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich... 16-06-2025
- Nierstichting gooit het roer om met... 16-06-2025
- Marktplaats oppert upgrade van je auto16-06-2025
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation