KPN wint twee D&AD Pencils

KPN wint twee D&AD Pencils
  • Bureaus
  • 23 mei 2024 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • OnlineAwards

In Londen heeft met de al veel bekroonde campagne 'Stukje van mij' met bureau Dentsu Creative Amsterdam twee eervolle D&AD Pencils gewonnen. Deze potloden zijn een creatieve prijs en gelden als moeilijk te krijgen.

Dave Frauenfelder (chef merk KPN), reageert: 'De meest schaars te winnen prijs op deze aardbol, gisteravond laat in Londen gewonnen met het team voor #StukjeVanMij en #BeterInternet: Goud (yellow, red.) en Brons (wood) D&AD Awards!' ✏️✏️

Veronique Rhys Evans vult aan: 'Het is een understatement om te zeggen dat D&AD-potloden zeldzame en mooie dingen zijn. 12.387 inzendingen uit 78 landen waren er dit jaar, bestaande uit meer dan 30.000 individuele werken in 43 categorieën, het hoogste aantal inzendingen sinds 2007. In totaal telden we 1420 shortlists. 391 daarvan behaalden de kleur "hout". Slechts 66 kregen "geel". D&AD viert het allerbeste op het gebied van wereldwijde ambacht en creativiteit. Er zijn geen quota. Dus alleen het beste en meest verdienstelijke werk wint. En dat heeft KPN echt verdiend. Zo blij voor iedereen. Gefeliciteerd!'
(PvWK, foto: DF)

Enkele reacties van ECD's op de socials

Lees ook: Zangeres Meau brengt lied uit tegen ongewenst doorsturen naaktbeelden

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken