Jubilerend OnlyHuman lanceert nieuwe visuele identiteit
- Bureaus
- 30 aug 2024 @ 11:25
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 aug 2024 @ 11:25
- Michiel van Zaane
Detacherings- en recruitmentbureau OnlyHuman, dat gespecialiseerd is in het bemiddelen van communicatie- en marketingprofessionals in de publieke sector, viert haar 24-jarig bestaan met de lancering van een nieuwe visuele identiteit en website.
De nieuwe huisstijl moet de groei en de ontwikkeling van het bedrijf de afgelopen jaren weerspiegelen. Met het nieuwe logo is nu de mens niet enkel terugvinden in de naam, maar ook in het symbool dat onderdeel is van het logo. De frisse kleuren zijn gekozen om de kernwaarden van OnlyHuman uit te dragen: persoonlijk, oprecht en gedreven.
Renée Zweekhorst, sinds 2024 directeur van OnlyHuman, zegt hierover: ‘Deze vernieuwing markeert een belangrijk moment in onze geschiedenis. We zijn gegroeid van een tweemanszaak naar een bloeiend bedrijf met ruim 50 medewerkers, zonder onze oorspronkelijke waarden uit het oog te verliezen. Met onze nieuwe visuele identiteit en aangescherpte focus zijn we klaar om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan en onze positie als toonaangevende partner in de branche verder te versterken.’
De nieuwe visuele identiteit is donderdag 29 augustus 2024 gelanceerd.
Foto: Renée Zweekhorst.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- bemiddeling
- jubileum
- logo
- publieke sector
- communicatieprofessionals
- visuele identiteit
- OnlyHum
- an
- huisstijl
- detachering
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Rabobank profileert zich als 'Onze bank' in merkcampagne
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
- Zalando presenteert nieuwe merkpositionering
- RA*W presenteert After-Cannes talk
- Campagne Kom Gewoon brengt Rotterdam Centrum onder de aandacht
- Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te...
Laatste Nieuws
- GVB zoekt Amsterdammers die... 13-09-2024
- Benu lanceert nieuwe merkcampagne13-09-2024
- SuperRebel lanceert meest rampzalige... 13-09-2024
- [marketeer 208] Paul Woltering -... 13-09-2024
- Ben verrast studenten met gratis... 13-09-2024
- Rode Kruis start wervingscampagne... 11-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing