Jubilerend OnlyHuman lanceert nieuwe visuele identiteit

- Bureaus
- 30 aug 2024 @ 11:25
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 aug 2024 @ 11:25
- Michiel van Zaane
Detacherings- en recruitmentbureau OnlyHuman, dat gespecialiseerd is in het bemiddelen van communicatie- en marketingprofessionals in de publieke sector, viert haar 24-jarig bestaan met de lancering van een nieuwe visuele identiteit en website.
De nieuwe huisstijl moet de groei en de ontwikkeling van het bedrijf de afgelopen jaren weerspiegelen. Met het nieuwe logo is nu de mens niet enkel terugvinden in de naam, maar ook in het symbool dat onderdeel is van het logo. De frisse kleuren zijn gekozen om de kernwaarden van OnlyHuman uit te dragen: persoonlijk, oprecht en gedreven.
Renée Zweekhorst, sinds 2024 directeur van OnlyHuman, zegt hierover: ‘Deze vernieuwing markeert een belangrijk moment in onze geschiedenis. We zijn gegroeid van een tweemanszaak naar een bloeiend bedrijf met ruim 50 medewerkers, zonder onze oorspronkelijke waarden uit het oog te verliezen. Met onze nieuwe visuele identiteit en aangescherpte focus zijn we klaar om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan en onze positie als toonaangevende partner in de branche verder te versterken.’
De nieuwe visuele identiteit is donderdag 29 augustus 2024 gelanceerd.
Foto: Renée Zweekhorst.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- visuele identiteit
- an
- bemiddeling
- logo
- detachering
- publieke sector
- jubileum
- communicatieprofessionals
- huisstijl
- OnlyHum
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Hans Anders lanceert nieuwe campagne met André van Duin
- McDonald’s lanceert gepersonaliseerde ‘Fan Favorites’
- TikTok Marketing Partner Agency Badge voor Aidem
- MSQ Sport + Entertainment breidt uit naar Amsterdam
- 100Weeks en Monks lanceren film ‘Women of Rwanda’
Laatste Nieuws
- Stabilo en KesselsKramer lanceren... 17-03-2025
- Zeeman verkozen tot meest duurzame... 16-03-2025
- Finalisten ADCN Awards 2025 bekend:... 14-03-2025
- Hornbach trapt tuinseizoen af met... 14-03-2025
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte... 13-03-2025
- Ronald McDonald Kinderfonds... 13-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center