Nieuwe Bolletje-campagne vol pit(jes)
- Bureaus
- 4 sep 2024 @ 09:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 sep 2024 @ 09:51
- Michiel van Zaane
Bolletje breidt haar assortiment uit met tussendoortjes te vinden met 60% zaden en pitten en géén toegevoegde suiker. In de nieuwe campagne van Bolletje introduceert bakker Daan deze smakelijke tussendoortjes met behulp van twee nieuwe karakters, Souraya en Vic.
Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje: 'De personages waarvoor bakker Daan de nieuwe repen heeft bedacht, laten zien dat voedzame tussendoortjes niet alleen lekker zijn, maar je ook weer een boost geven. Souraya is de slimme studente die tussen het studeren door een voedzaam tussendoortje nodig heeft. En Vic is de sterke verhuizer die tijdens zijn zware werk wel wat extra pit kan gebruiken. Hiermee laten we verschillende relevante situaties zien waarin de Zaden & Pittenrepen goed van pas komen.'
Lieke van Herk, die samen met Marly van Helfteren binnen Havas Lemz het creatieve team voor Bolletje vormt: 'We hebben weer met veel plezier aan de nieuwe commercial gewerkt. Binnen de Bolletje-wereld, die we twee jaar geleden introduceerden, vinden we zoveel creatieve vrijheid. We spelen in op herkenbare behoeftes die we een tikkeltje uitvergroten en lekker kleurrijk vormgeven. Dat levert weer een typische Bolletje-film op, inmiddels de vierde in de serie.'
De nieuwe commercial is sinds 2 september te zien op tv, outdoor en online. Dit is de vierde campagne met Bakker Daan en ontwikkeld door Havas Lemz.
Credits:
Opdrachtgever: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter
Bureau: Havas Lemz
Agency producer: Havas Rise
Regie: Rob Lücker (HazazaH)
Grading en Online: The Compound
Geluid: Public Audio
Muziek: Remus Ockels
Fotografie: Anne van Zantwijk
Media: Havas Media
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- RA*W presenteert After-Cannes talk06-09-2024
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch... 05-09-2024
- Health-e start campagne om digitale... 05-09-2024
- Nieuwe Bolletje-campagne vol pit(jes)04-09-2024
- Winnaars Gerety Awards 2024 bekend,... 03-09-2024
- Bierbrouwerij De 7 Deugden komt met... 03-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing