Campagne markeert groeistrategie en modernisering Simon Lévelt

- Bureaus
- 22 jan 2025 @ 09:15
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 jan 2025 @ 09:15
- Kel Koenen
Simon Lévelt, de Haarlemse koffie- en theehandel die sinds 1817 bestaat, zet een nieuwe stap in zijn merkontwikkeling. Het duurzame merk, bekend om zijn 100% biologische koffie- en theeassortiment, heeft gekozen voor Stroom als mediapartner.
Met deze samenwerking wil Simon Lévelt zijn merk versterken en een breder publiek aanspreken. Onder de strategie Koffie en thee in de Groene Eeuw zet Simon Lévelt in op duurzaamheid en groei. De focus ligt op initiatieven zoals verpakkingsvrij winkelen, duurzamere verpakkingen en campagnes die consumenten bewust maken van verantwoord consumeren. Deze visie vormt de basis voor de transitie van een traditionele speciaalzaak naar een modern koffiemerk. ‘Simon Lévelt is toe aan een volgende communicatiefase en Stroom past daar goed bij’, vertelt Cathelijne Hamilton-Bouman, marketingmanager bij Simon Lévelt. ‘De business floreert en extra groei op basis van merk- en media-advies is daarom zeer welkom. De kennismakingsperiode met het bureau belooft veel goeds.’
De samenwerking resulteert in een always-on crossmediale campagne, die startte met een tv-campagne op 20 januari. Hiermee wil Simon Lévelt de zichtbaarheid vergroten en zowel bestaande als nieuwe doelgroepen aanspreken.
Stroom, onderdeel van het Candid-platform, heeft een reputatie opgebouwd als specialist in Mediacommerce: het combineren van korte termijn sales en lange termijn merkontwikkeling. Client Service Director Matthijs Kloezeman: ‘We zijn blij om met dit iconische Nederlandse merk aan de slag te gaan. Onze aanpak biedt een balans tussen merk en performance. Met een strategisch mediaplan en scherpe inkoopcondities helpen we Simon Lévelt vooruit in een uitdagende markt.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Vogelbescherming Nederland: luister naar de vogels en doneer
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky
- Your Majesty en Infinum onderzoeken The Anatomy of Hype
- Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
Laatste Nieuws
- Crocodile Agency aan de slag voor... 14-02-2025
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day