Financieel fit met BUX en Natwerk
- Bureaus
- 6 jan 2025 @ 13:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 jan 2025 @ 13:04
- Sjaak Hoogkamer
Beleggingsplatform BUX lanceert samen met reclamebureau Natwerk een nieuwjaars campagne waarin het thema financiële fitheid centraal staat.
Met deze campagne wil BUX naar eigen zeggen 'mensen inspireren om niet alleen fysiek, maar ook financieel sterker het jaar te beginnen.'
De campagne bevat twee online video's waarin twee handen de hoofdrol spelen als fitnessinstructeur. Deze keuze om te werken met handen is een knipoog naar de BUX-app waarin gebruikers letterlijk alles met hun vingers kunnen bedienen. In een aerobics-les brengen de handen, met energieke gebaren en bewegingen, de basisprincipes van financiële fitheid tot leven.
Wessel Beumer, Creative Director van Natwerk: ‘Met deze campagne willen we vermogen opbouwen makkelijker en leuker maken. Door beleggen met de BUX app als een fitnessroutine voor je handen neer te zitten, helpen we mensen op een speelse manier hun financiële gewoonten in de vingers te krijgen.’
Asya Kapitonova, Head of Brand & Communications bij BUX, legt uit: ‘Iedereen kan starten met het verbeteren van zijn financiële gewoonten, en met BUX maken we dat eenvoudig en haalbaar. Daarom willen we deze boodschap op een speelse en herkenbare manier overbrengen, precies op het moment dat mensen hun voornemens voor het nieuwe jaar maken.’
BUX komt ook met een ‘financieel fitheidsplan’ in de BUX-app. Dit plan biedt praktische stappen en tips om betere financiële gewoonten te ontwikkelen, te leren investeren en vermogen op te bouwen.De boodschap van financiële fitheid wordt volgens BUX verder versterkt via Digital OOH advertenties in Basic-Fit sportscholen. Deze campagne-uitingen richten zich op sporters die aan hun goede voornemens werken, om hen tegelijkertijd te stimuleren na te denken over hun financiële fitheid.
Credits:
Merk: BUX
Agency: Natwerk
Director: Koen Berkhout, SetReset Films
Production: Jason van Domburg, A Day Off
Costume: Genaaid Amsterdam
Casting: Handsome Hands
Sound: Post Office
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom niet’-campagne
- Wereldwijde herpositionering Disaronno door 72andSunny Amsterdam
- [column] Goede samenwerking ontstaat niet toevallig - het is...
Laatste Nieuws
- Dept wordt Europees social lead... 17-07-2025
- Hankook doorbreekt clichés met... 16-07-2025
- 'Ons team mag locatie- en... 16-07-2025
- Spil en team5pm in strijd tegen... 15-07-2025
- Lies doet het weer goed, Centraal... 15-07-2025
- Strategische denkers (17): ‘Het... 15-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers