Villa for You lanceert eerste landelijke out of home campagne

- Bureaus
- 28 jan 2025 @ 09:08
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 jan 2025 @ 09:08
- Kel Koenen
Vakantiehuizenverhuurder Villa for You lanceert deze week haar eerste grootschalige out-of-home-campagne. Verspreid over Nederland verschijnen abri-reclames op strategische locaties in de grote steden.
Het doel: het vergroten van de naamsbekendheid en het neerzetten van een herkenbaar merk. ‘Door onze zichtbaarheid letterlijk in het straatbeeld te brengen, willen we een breed publiek bereiken en bouwen aan een sterk merk in Nederland’, vertelt Sanne Beijer-ten Voorde, marketingmanager bij Villa for You.
De campagne benadrukt herkenbare visuele elementen zoals het logo, het beeldmerk en de kenmerkende groene kleur van het merk. ‘Deze aanpak moet nieuwsgierigheid opwekken en de herkenbaarheid vergroten’, voegt Beijer-ten Voorde toe.
De out-of-home-campagne sluit naadloos aan bij eerdere investeringen van Villa for You in radioreclame en TV-billboarding. Het bedrijf is onder andere zichtbaar rond het populaire televisieprogramma Winter vol Liefde. ‘Dit programma past bij ons, omdat wij ons richten op wintersportboekingen en een breed aanbod hebben aan vakantiehuizen in Oostenrijk’, aldus Beijer-ten Voorde.
Met de introductie van abri-reclame breidt Villa for You haar marketingmix verder uit. De focus ligt op directe boekingen via het eigen platform, wat aansluit bij de groeiambities van het bedrijf.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
Laatste Nieuws
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
- NL Alert zet humor in voor gevoel... 24-03-2025
- Rabobank speelt in op woningnood met... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center