Considerationlist SAN New Kids on the Block

- Bureaus
- 5 feb 2025 @ 10:36
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 feb 2025 @ 10:36
- Kel Koenen
Stichting Adverteerdersjury Nederland |SAN en Fonk hebben de Considerationlist in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent 2024 samengesteld. Er voldoen 28 kandidaten/bureaus aan de criteria.
De bureaus van de Considerationlist SAN NKOTB 2024 (alfabetische volgorde):
- 10/10
- Achtmaal
- Aurora
- BBBLGM
- BGood Agency
- Bureau Malieveld
- Closed on Monday
- Deep Cuts
- Duizenddingen
- Fior Agency
- Geminaes
- Hanare
- Howdy
- Human Tales
- Humdrum
- Lowres Studio
- Mach8
- Nieuwe Lente
- Pirlo Strategy
- Red Onion
- Social Vikingsz
- Star/p
- The Committed Agency
- The Content Department
- Trojan Monkeys
- Vlimse
- Webshake
- Yugen
Van maandag 10 februari tot en met vrijdag 28 februari worden op fonkmagazine.nl drie enquêtes worden gehouden. De lezers stemmen in iedere poll op hun favoriete bureaus. De bureaus met de meeste stemmen uit iedere reeks presenteren zich in februari op de website van fonk magazine in een Whatsapp interview. De vijf bureaus die in hun poll de meeste stemmen naar zich toe weten te trekken, verdienen een positie op de Longlist, die na afloop van de drie enquêtes dan uit 15 bureaus bestaat.
De 15 bureaus van de Longlist worden vervolgens in maart door de hoofdjury beoordeeld aan de hand van White Papers, interviews in Fonk magazine en aan de hand van hun websites voor werk en meer algemene informatie. Op 4 april wordt de Shortlist NKOTB 2024 bekend gemaakt. Deze zes bureaus worden in de voorbereidende fase naar hun live presentatie begeleid door een coach.
De hoofdjury
Juryvoorzitter Lotte Willemsen, hoogleraar Strategische Communicatie UvA; de winnaar van vorig jaar: Carina Snippe, Aigency; vakmedia: Nicolette Hulsebos, Susanne van Nierop; externe deskundigen: Bert Hagendoorn (Agency Engines), Nathalie Peters (Morgenfrisk); twee SAN bestuursleden: Martijn Swijghuizen-Reigensberg (UvU), Dave Frauenfelder (KPN); Antoine Houtsma (Joe Public) en Max van den Ingh (Unmuted).
Presentaties
Op 1 mei geven de 6 kandidaten van de shortlist, bij Google Nederland, een presentatie voor de hoofdjury en de vakjury. De vakjury wordt gevormd door ongeveer 40 personen van adverteerderszijde, die lid zijn van de SAN-jury. Beide jury’s leggen hun oordeel vast in een persoonlijk juryformulier. De drie finalisten worden op 1 mei bekend gemaakt.
Winnaar
De uiteindelijke winnaar van de SAN New Kids on the Block 2024 verkiezing wordt bekend gemaakt op donderdag 5 juni 2025 tijdens de Uitreiking van de SAN Accenten in Studio 21 in Hilversum.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
Laatste Nieuws
- Gardeners breidt diensten uit met... 27-03-2025
- SAN ABC Accenten 2024 longlist bekend27-03-2025
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center