Mentos kiest HPB voor Benelux-campagnes

Mentos kiest HPB voor Benelux-campagnes
  • Bureaus
  • 13 mei 2025 @ 08:39
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Mentos heeft HPB | Het PR Bureau aangesteld om de merkpositionering in de Benelux te versterken. Na een succesvolle pitch is het Amsterdamse bureau verantwoordelijk voor de PR-activiteiten van het iconische snoepmerk, met als doel om meer media-impact en merkvoorkeur te genereren.

De samenwerking start met een 360-graden campagne rondom de introductie van Mentos Discovery 14 Flavours. Deze campagne gaat in mei van start en richt zich op het vergroten van de productbekendheid, het verzamelen van consumenteninzichten en het stimuleren van positieve merkbeleving.

‘We kijken ernaar uit om samen met HPB vele consumenten op een positieve manier te activeren om hun dagelijkse routine op te frissen’, zegt Ilona Welte, Senior Brand Manager Mentos. ‘HPB onderscheidde zich door de sterke strategische benadering van ons vraagstuk, gecombineerd met creatieve slagkracht.’

Ook aan bureauzijde heerst enthousiasme. ‘De "Yes to Fresh"-mentaliteit en de focus op plezier en variëteit sluiten perfect aan bij onze creatieve aanpak’, stelt Jacqueline Bosselaar, CEO van HPB. ‘We kijken ernaar uit om bij te dragen aan het succes van Mentos in de Benelux.’

Mentos is onderdeel van Perfetti Van Melle en actief in meer dan 150 landen. Het PR Bureau heeft een sterke reputatie in de Food, Drinks & Hospitality-sector en werkt met een team van 48 professionals vanuit Amsterdam.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken