Mentos kiest HPB voor Benelux-campagnes

- Bureaus
- 13 mei 2025 @ 08:39
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 mei 2025 @ 08:39
- Kel Koenen
Mentos heeft HPB | Het PR Bureau aangesteld om de merkpositionering in de Benelux te versterken. Na een succesvolle pitch is het Amsterdamse bureau verantwoordelijk voor de PR-activiteiten van het iconische snoepmerk, met als doel om meer media-impact en merkvoorkeur te genereren.
De samenwerking start met een 360-graden campagne rondom de introductie van Mentos Discovery 14 Flavours. Deze campagne gaat in mei van start en richt zich op het vergroten van de productbekendheid, het verzamelen van consumenteninzichten en het stimuleren van positieve merkbeleving.
‘We kijken ernaar uit om samen met HPB vele consumenten op een positieve manier te activeren om hun dagelijkse routine op te frissen’, zegt Ilona Welte, Senior Brand Manager Mentos. ‘HPB onderscheidde zich door de sterke strategische benadering van ons vraagstuk, gecombineerd met creatieve slagkracht.’
Ook aan bureauzijde heerst enthousiasme. ‘De "Yes to Fresh"-mentaliteit en de focus op plezier en variëteit sluiten perfect aan bij onze creatieve aanpak’, stelt Jacqueline Bosselaar, CEO van HPB. ‘We kijken ernaar uit om bij te dragen aan het succes van Mentos in de Benelux.’
Mentos is onderdeel van Perfetti Van Melle en actief in meer dan 150 landen. Het PR Bureau heeft een sterke reputatie in de Food, Drinks & Hospitality-sector en werkt met een team van 48 professionals vanuit Amsterdam.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
Laatste Nieuws
- Heineken kiest Hagens als... 20-06-2025
- Engie toont menselijk gezicht met... 20-06-2025
- VanMoof geeft nieuwe S6 filmische... 20-06-2025
- Kruidvat trapt zomer af met... 20-06-2025
- ‘Beweeg waar je bent’: Dreaver... 20-06-2025
- Hibou lanceert innovatiehub Hibou/x... 19-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation