Otrium viert outletgeluk met ‘O’-campagne

- Bureaus
- 9 mei 2025 @ 09:57
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 mei 2025 @ 09:57
- Kel Koenen
Otrium lanceert een nieuwe merkcampagne waarin de iconische ‘O’ uit het logo centraal staat. Het online platform voor outletmode wil met deze audio-first campagne niet alleen informeren, maar vooral ook een gevoel overbrengen: de blijdschap van het ontdekken van topmerken tegen aantrekkelijke prijzen.
Sinds 28 april is de campagne te horen via radio en digitale audiokanalen. In de commercials speelt de letter ‘O’ een hoofdrol en fungeert als symbool voor verrassing en enthousiasme. Door het repetitieve gebruik van uitroepen als 'Oh!', 'Ooooh!' en 'Otrium!' mikt het merk op een oorwurm die blijft hangen in het hoofd van de luisteraar.
‘Met deze campagne laten we niet alleen zien dat je bij Otrium jouw favoriete merken kunt shoppen tegen super voordelige outletprijzen, maar maken we dat gevoel ook voelbaar én hoorbaar’, aldus Vivianne de Bruin, Brand Marketing Lead bij Otrium. ‘Het concept draait om de kracht van de “O” — een speelse vertaling van de opwinding die onze klanten ervaren.’
Opvallend is de flexibele inzet van zogenaamde tag-ons: korte aanvullingen op de hoofdspot die eenvoudig aanpasbaar zijn aan actuele aanbiedingen. Zo blijft de campagne relevant en actueel. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
- Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management