Otrium viert outletgeluk met ‘O’-campagne

Otrium viert outletgeluk met ‘O’-campagne
  • Bureaus
  • 9 mei 2025 @ 09:57
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Otrium lanceert een nieuwe merkcampagne waarin de iconische ‘O’ uit het logo centraal staat. Het online platform voor outletmode wil met deze audio-first campagne niet alleen informeren, maar vooral ook een gevoel overbrengen: de blijdschap van het ontdekken van topmerken tegen aantrekkelijke prijzen.

Sinds 28 april is de campagne te horen via radio en digitale audiokanalen. In de commercials speelt de letter ‘O’ een hoofdrol en fungeert als symbool voor verrassing en enthousiasme. Door het repetitieve gebruik van uitroepen als 'Oh!', 'Ooooh!' en 'Otrium!' mikt het merk op een oorwurm die blijft hangen in het hoofd van de luisteraar.

‘Met deze campagne laten we niet alleen zien dat je bij Otrium jouw favoriete merken kunt shoppen tegen super voordelige outletprijzen, maar maken we dat gevoel ook voelbaar én hoorbaar’, aldus Vivianne de Bruin, Brand Marketing Lead bij Otrium. ‘Het concept draait om de kracht van de “O” — een speelse vertaling van de opwinding die onze klanten ervaren.’

Opvallend is de flexibele inzet van zogenaamde tag-ons: korte aanvullingen op de hoofdspot die eenvoudig aanpasbaar zijn aan actuele aanbiedingen. Zo blijft de campagne relevant en actueel. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken