Independer vindt Happiness

Independer vindt Happiness
  • Bureaus
  • 27 jun 2025 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Geen tag

De grote onafhankelijke vergelijkingssite Independer heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Happiness Amsterdam als nieuw creative agency. Met deze samenwerking wil Independer haar merk verder versterken en de relevantie van haar dienstverlening nog beter onder de aandacht brengen bij een breed publiek.

Independer ziet in Happiness de ideale partner om het merk op een verrassende en impactvolle manier verder te ontwikkelen.

'Bij Independer helpen we consumenten al 25 jaar bij het maken van belangrijke keuzes. Dat vraagt om een bureau dat snapt hoe je complexe onderwerpen toegankelijk maakt, op een slimme, creatieve manier. In Happiness Amsterdam hebben we die partner gevonden', aldus Mars Samsom, Head of Marketing bij Independer.

'We zijn heel blij dat we aan de slag mogen voor het beste en grootste vergelijkingsplatform van Nederland. We zijn al druk bezig met het doorontwikkelen van de strategische positionering en de daaropvolgende communicatie', reageert Nik Sluijs, creative partner bij Happiness Amsterdam. Independer (onderdeel van DPG Media) is sinds 1999 actief en helpt jaarlijks miljoenen consumenten met het vergelijken en afsluiten van verzekeringen, energiecontracten, leningen en andere financiële producten.

beeld: Wiki commons

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken