LePub versterkt topteam in Amsterdam

LePub versterkt topteam in Amsterdam
  • Bureaus
  • 10 jun 2025 @ 14:27
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

LePub Amsterdam heeft haar leiderschapsteam versterkt met twee belangrijke benoemingen: Kika Douglas (l) treedt aan als Chief Creative Officer en Karen Ballenden wordt General Manager. Met deze strategische zet onderstreept het bureau zijn ambitie om creativiteit, innovatie en effectiviteit naar een nog hoger niveau te tillen.

Douglas brengt 17 jaar internationale ervaring mee en werkte aan bekroonde campagnes voor iconische merken in sectoren als sport, automotive en dranken. 'Ik hoop creativiteit en innovatie naar een nieuw niveau te brengen en zo onze organische groei te stimuleren', aldus Douglas. Ze won eerder al 15 Cannes Lions, waaronder twee Grand Prix.

Ballenden is een doorgewinterde business leader met wereldwijde ervaring in Afrika, Azië, Europa en het Midden-Oosten. Ze staat bekend om haar strategische en resultaatgerichte aanpak. 'Het leiden van zo’n getalenteerd team is een spannende uitdaging. Ik blijf trouw aan de kernwaarden van LePub: de combinatie van data, creativiteit, design, innovatie en technologie', zegt Ballenden.

Volgens Bruno Bertelli, Global CEO van LePub en CCO van Publicis Worldwide, is Amsterdam een sleutelhub binnen het internationale netwerk. 'Met Kika en Karen aan het roer kunnen we nog sterker focussen op innovatie, samenwerking en impactvolle oplossingen voor onze klanten.'

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken