[Partnerbijdrage] Merkgroei realiseren via Category Entry Points

[Partnerbijdrage] Merkgroei realiseren via Category Entry Points
  • Bureaus
  • 1 apr 2019 @ 10:06
  • 26899 x gelezen
  • Link
  • Blauw Research
    Blauw Research

    Marktonderzoekbureau in Rotterdam
    Blauw Research
  • Geen tag

Category Entry Points (CEPs) zijn situaties waarin men idealiter aan je merk zou moeten denken. Niet zozeer de redenen, maar de aanleidingen , de triggers, voor juist jouw merk. Ze gaan over wanneer, met wie, wanneer en waar(heen). Denk bijvoorbeeld aan: ‘de R zit weer in de maand’’, ‘komend weekend op m’n mooist zijn', ‘er is een baby op komst’.

Hoe meer Category Entry Points door consumenten aan jouw merk worden gekoppeld, hoe vaker aan jouw merk wordt gedacht. Kijken naar de Category Entry Points is dé manier om te zorgen voor hernieuwde groei, de weg om je merk een impuls te geven.

Wat zijn de haakjes naar jouw merk? En hoe sterk is de positie van jouw merk ten opzichte van concurrenten? Het claimen van deze momenten wordt steeds relevanter en Blauw doet hier al langere tijd onderzoek naar.

Benieuwd naar de resultaten van het CEPs onderzoek en wat dit betekent voor de praktijk?

Download hier het gratis rapport

Blauw Research

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken