Bas Hakker

Bas Hakker
Werkt bij:
Functie: Sport- en mediaschrijver

Biografie Bas Hakker schrijft als journalist voor opdrachtgevers als Intermediair, Parool, INretail Magazine, Frank news, Max Magazine, LVB Networks, Rhbm Publishing en Voetbal Inside. Hij schrijft vooral over media, marketing, retail en ondernemerschap. Branded content is niet meer weg te denken uit de marketingwereld en ook Hakker schrijft steeds meer van soortgelijke verhalen. Terwijl hij zich met alle plezier op dit relatief nieuwe vakgebied stort, verkent hij deze wereld door - heel ouderwets - wat vragen te stellen aan goeroes en andere ervaringsdeskundigen.

Recente artikelen van Bas Hakker

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken