Frank Peters

Frank Peters
Werkt bij: Virtus Communications
Functie: eigenaar / oprichter

Biografie Frank Peters is oprichter en eigenaar van Virtus Communicaties. Een adviesbureau dat gespecialiseerd is in reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Daarvoor was hij ruim 18 jaar werkzaam voor public relations-adviesbureau Porter Novelli. Hij was internationaal partner en 15 jaar lang actief in de bureauleiding, waarvan de laatste vijf jaar als managing director.

Hij heeft zeer veel ervaring met het managen van high profile corporate merken en de ontwikkeling van corporate communicatiestrategie. Zijn specialismen zijn corporate reputatiemanagement, crisismanagement en issuemanagement. Frank adviseert/adviseerde organisaties als FrieslandCampina, Albert Heijn, SNS Reaal, Achmea, Robeco, Nederlandse Zuivelorganisatie (NZO), Stedelijk Museum Amsterdam, TNO, Independer en VZVZ (EPD/LSP). Hij is lid van de Raad van Advies van SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) van de Universiteit van Amsterdam en is voormalig bestuurslid van SIRE (Stichting Ideële Reclame) en de Beroepsvereniging voor Communicatie (Logeion).

Daarnaast is hij bestuurslid van het Fonds Gehandicaptensport. Frank is auteur van het boek ‘Reputatie onder Druk’ over reputatiemanagement en crisiscommunicatie. In september 2015 verschijnt internationaal zijn nieuwe boek 'What are they saying about you? 50 lessons to manage your reputation' over het managen van je persoonlijke reputatie.

Hij is tevens docent bij Beeckestijn Business School en Utrecht Business School. Frank is bereikbaar via fpeters@virtuscommunications.nl of 0654615293.

Twitter: @fjaempeters

Recente artikelen van Frank Peters

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken