Jean-Paul Schaddé van Dooren

Jean-Paul Schaddé van Dooren
Werkt bij: Cityguys
Functie: Marketingkoning

Biografie JP staat bekend als ‘Marketingkoning’ en werkte als marketingmanager onder meer voor T-Mobile en Royal FloraHolland en nu als PR & marketingmanager bij Babbage Company. Hij is medeoprichter van Cityguys.nl en daarom elke dag uit eten om de beste restaurants en bars te vinden in verschillende steden.

@jpschadde

Recente artikelen van Jean-Paul Schaddé van Dooren

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken