Jeroen Mirck

Jeroen Mirck
Werkt bij: MarketingTribune
Functie: Redacteur

Biografie Jeroen Mirck is contentmanager van Marketingfacts en redacteur van MarketingTribune, twee uitgaven van BBP Media. Voorheen werkte hij als freelance journalist voor uiteenlopende opdrachtgevers als Emerce, Adformatie, BNO, Esprix en Dirty Science. Mirck is jurylid geweest van meerdere vakprijzen,waaronder SAN Accent, Epica Awards, Retail Reclameprijs en Grand Prix Customer Media.

Twitter: @JeroenMirck

LinkedIn

 

Recente artikelen van Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken