Klaus van den Berg

Klaus van den Berg
Werkt bij: Klaus van den Berg BV
Functie: DGA

Biografie Klaus van den Berg werkt in marktonderzoek, strategie en trends voor bedrijven, overheden en goed doelen. Hij publiceerde over trends in Avenue, Blvd., DutcH (4 jaar trend editor), L’Officiel Hommes NL (2 jaar trend editor) en MarketingTribune. De Speaker’s Academy vertegenwoordigt hem als spreker. In 2016 viert hij zijn 25-jarig jubileum in het vak.

Recente artikelen van Klaus van den Berg

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken