Peter van der Wijk

Peter van der Wijk
Werkt bij:
Functie: creative director

Biografie Peter van der Wijk ontwikkelt merkverhalen en concepten voor corporate- en employer brandcommunicatie voor B2B/B2C doeleinden. Als creative director werkt hij met flexibele en specialistische fit-for-purpose teams aan merkstrategie, positionering, creatieve vertaling en executie voor online en offline toepassingen.

Als  gepassioneerd liefhebber van het vak en van copywriting als craft in het bijzonder deelt hij vanuit de Piemonte, Italië, zijn ervaring en gedachten over creativiteit o.a. in regelmatige ‘Copywriter's Notities’ op LinkedIn en op MarketingTribune.

LinkedIn

Recente artikelen van Peter van der Wijk

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken