Het fotoverslag van Label van #cmc13

Het fotoverslag van Label van #cmc13
  • Content
  • 29 nov 2013 @ 09:00
  • 23368 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsDigitaalPrintTrends

Op 21 november was contentmarketingbureau Label op het Customer Media Congres in de Fabrique in Utrecht. Het motto van de dag was: ‘Open your mind for the power of content.’ Lonneke Kranendonk heeft een mooi verslag van deze dag gemaakt in 13 foto’s.

1. Volle bak bij de 1e deelsessie ‘Archetype als basis voor contentstrategie’ door Bladendokter Carolien Vader.

2. De 3 essentiële vragen die je jezelf moet stellen bij het maken van een contentstrategie volgens de Bladendokter (en in deze volgorde).

3. In de workshop over datavisualisatie haalt John Verhoeven een mooie quote van Einstein aan die al eerder in Labelmag heeft gestaan. Volgens ons luidt de quote: "If you can’t explain it to an 6 year old, you don’t understand it yourself." Ook mooi: Verhoeven toont Labelmag als inspirerend voorbeeld van datavisualisatie.

4. Volgens Willem Albert Bol van Vodafone ligt hier dé toegevoegde waarde van het contentmarketingbureau voor een merk. Wij beamen dat volmondig.

5. To app or not to app? 5 redenen om géén app te ontwikkelen voor je merk volgens Phuong Do van LayerGloss.

6. En natuurlijk... waarom dan wel een app? Nog eens 5 redenen van Phuong Do.

7. Journalist en schrijver Ebele Wybenga over merken als makers van kwaliteitsmedia in The Editorial Age.

8. In de Editorial Age gaat het niet meer om aandacht die je koopt, maar om aandacht die je verdient.

9. De termen content marketing, branded content en branded journalism op eenvoudige wijze toegelicht.

10. De 5 musts voor branded journalism volgens Ebele Wybenga. Let op het laatste punt! :-)

11. De propositie van Seven Custom Publishing uit Londen. Chief Executive Sean King: "Owned media is going to play an integral role in all brands’ marketing activity."

12. De spanning stijgt... Wie zijn de winnaars van de Grand Prix Customer Media Awards? Lees hier het juryoordeel van de winnende cases.

13. "Het vak is Sak." Sak van den Boom wint de oevre-award, de Grand Prix d’Excellence 2013. 

Met dank aan Lonneke Kranendonk van Label.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken