What's Next: Hoe overbruggen we de communicatiekloof tussen bedrijf en bureau?
- Content
- 17 jan 2014 @ 10:39
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AccountabilityTrends
- 17 jan 2014 @ 10:39
- Redactie Contentmarketing
In de praktijk blijkt dat binnen bedrijven marcom en corporate steeds vaker samensmelten. Content marketing bureaus weten dat onvoldoende. Dat maakt de communicatie met het CM bureau er niet makkelijker op. Want wat wil je dan precies bereiken met content marketing? Hoe gaan bedrijven om met hun communicatie en wat verwachten ze van de bureaus? Welke opvallende ontwikkelingen zijn er merkbaar binnen de communicatie van een bedrijf en realiseren bureaus zich voldoende welk effect dit heeft op hun werkwijze en communicatieaanpak/vertaalslag?
Dit en meer wordt besproken tijdens de 8e What's Next bijeenkomst, op woensdag 19 februari a.s. in NS Trefpunt te Utrecht.
What's Next zijn kleinschalige bijeenkomsten op het gebied van content marketing. Enkele keren per jaar organiseren brancheverenigingen Platform Content (NL) en Custo (BE) deze events waarmee u op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in de branche en u kunt netwerken met vakgenoten.
Bekijk het programma en meld u aan op whatsnext-seminars.nl
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
- Backpack toerist de pineut in nieuwe... 21-05-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation