Infographic: de wetenschap achter creatie van buyer personas

Infographic: de wetenschap achter creatie van buyer personas
  • Content
  • 18 aug 2014 @ 14:24
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • Onderzoek

Voor wie maak jij je content? Denk jij te weten wie je publiek is, wat ze denken en wat ze doen? En ook hoe jouw content daar precies bij past? Misschien is het toch een beter idee om het eens aan ze te vragen en om op basis van deze data je buyer persona te ontwikkelen. Onderstaande infographic helpt je daarbij.

Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken