Omar Munie inspireert People's Business met storytelling

Omar Munie inspireert People's  Business met storytelling
  • Content
  • 1 dec 2014 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingTrends

Op 14 en 15 januari 2015 vindt het tweedaagse zakelijk netwerkevent People’s Business plaats in het Beurs-World Trade Center in Rotterdam. Voorafgaand aan de opening van People’s Business 2015 houdt designer Omar Munie een inspirerende lezing. Centraal staat voor Munie het inspireren van ondernemerschap.

Met zijn verhaal over hoe hij als vluchteling in Nederland kwam, hoe hij droomde over succes en hoe deze droom werkelijkheid werd, inspireert en motiveert Munie veel mensen. Omar Munie heeft inmiddels een bekende naam in de Nederlandse modewereld dankzij zijn creativiteit en doorzettingsvermogen. Zijn tassen worden door steeds meer mensen gezien als de perfecte combinatie van functionaliteit en design. Naast de lezing is Omar Munie ook terug te vinden op alle 2 de beursdagen op het Lifestyleplein. De lezing is exclusief voor exposanten van People’s Business, maar er worden ook een aantal vrijkaarten verloot onder belangstellenden die zich kunnen aanmelden via een e-mail aan peoplesbusiness@wtcro.nl.

People’s Business
People’s Business vindt in 2015 voor de 16e keer plaats en staat dit keer volledig in het teken van Sport & Business. Het event trekt jaarlijks meer dan 4 duizend bezoekers en biedt ondernemers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en hun business te versterken. Circa 80 organisaties presenteren zich ook als exposant. Tijdens beide dagen zullen de beurshallen van het Beurs-WTC gevuld worden met een grote diversiteit aan bedrijven. Ondernemend Rijnmond treft elkaar in ontspannen sfeer, waarbij muzikale begeleiding, diverse optredens en culinaire verrassingen niet ontbreken.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken