Ricoh en 7 Ditches TV starten online serie BusinessCribs
- Content
- 4 sep 2015 @ 08:59
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - OnlineZakelijkInnovatieVideo
- 4 sep 2015 @ 08:59
- Redactie Contentmarketing
Ricoh Nederland is in samenwerking met 7 Ditches TV gestart met de online video serie BusinessCribs. In het programma worden ondernemers en organisaties in beeld gebracht die voorop lopen in ‘werken nieuwe stijl’. Dankzij hun inspirerende of edgy werkplek, of vanwege hun visie op en daadkracht in het doorvertalen van technologische en maatschappelijke ontwikkelingen in de manier waarop gewerkt wordt.
Het programma biedt inspiratie en tips aan ondernemers en managers die ontwikkelingen als technologie, digitalisering, plaats- en tijdonafhankelijk werken, multi-generationele teams en maatschappelijke betrokkenheid op zich af zien komen, en deze willen doorvertalen in hun werkomgeving.
Digitaal samenwerken
Gineke Wilms, manager corporate communications bij Ricoh Nederland: ‘Organisaties willen en moeten meebewegen met dit soort ontwikkelingen en ondervinden daarbij uitdagingen. Om productiever en efficiënter te kunnen werken en daarmee kosten te kunnen besparen, maar ook om de klant beter te kunnen bedienen en werknemers –zeker jongere, veeleisende generaties, aan zich te kunnen binden. Met deze online tv serie willen we best practises, tips en ideeën uit een diversiteit aan organisaties in beeld brengen en als voorbeeld laten dienen. Voorbeelden en oplossingen op het gebied van informatiemanagement, digitaal samenwerken en maatschappelijke betrokkenheid die we in onze dagelijkse praktijk implementeren bij klanten en zien bij andere vooruitstrevende organisaties.’
Contentplatform Ricoh
Ronnie Overgoor, oprichter van 7 Ditches TV: ‘Adverteerders worden televisiemakers en Ricoh laat dit met deze video serie zien. Ze begrijpen dat hún doelgroep ónze kijkers zijn en dat deze mensen inspiratie en ideeën zoeken. Op het gebied van innovatieve werkplekken vinden ze die volop in het programma BusinessCribs, waarin we o.a. op bezoek zijn gegaan bij CoolBlue, Piet Hein Eek, Vodafone, LinkedIn, Triple Double en Mise en Place. ‘Vanaf nu tot het einde van het jaar wordt 2-wekelijks een nieuwe aflevering van BusinessCribs online gezet op de kanalen van 7 Ditches TV en op WerkTrends.nl, het contentplatform van Ricoh.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing