Superpromotor lanceert tweede herziene editie
- Content
- 9 dec 2015 @ 08:23
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentStorytellingPrint
- 9 dec 2015 @ 08:23
- Redactie Contentmarketing
‘Superpromoter’ is niet alleen een internationaal erkend begrip geworden, sindsdien is de kracht van enthousiasme duidelijk bewezen. Rijn Vogelaar beschreef in de eerste editie met name de theorie van de superpromoter. Meer dan 11.000 exemplaren werden verkocht van de Nederlandse eerste editie. Bovendien is het boek ook in het Engels en Duits vertaald. In deze 2e herziene editie is het boek ge-update met nieuwe inzichten en inspirerende cases uit de praktijk.
Zo komen nieuwe methoden op het gebied van onderzoek, social media-analyse en storytelling komen aan de orde en vertelt Rijn Vogelaar de do’s en don’ts als je met superpromoters aan de slag gaat. De superpromoters zijn volgens Vogelaar van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Actueel onderwerp
Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. 'De Superpromoter is een van de positiefste managementboeken ooit. Rijn gelooft in de kracht van positieve klanten en heeft héél concrete handvatten hoe je daarmee om moet gaan. Dit boek is een absolute klassieker in de managementliteratuur', aldus Steven van Belleghem, keynote speaker en auteur van bestsellers als When digital becomes human.
Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.
De Superpromotor telt 288 pagina’s, kost 20 euro en wordt uitgegeven door Van Duuren Management. ISBN: 9789089653031
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing