Zandbeek genomineerd voor NRW Marketingprijs

Zandbeek genomineerd voor NRW Marketingprijs
  • Content
  • 29 feb 2016 @ 10:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Contentmarketingbureau Zandbeek is genomineerd voor de NRW Marketingprijs 2016. De NRW Marketingprijs bekroont de meest effectieve marketingcampagne en het beste marketingevent binnen het vakgebied winkelcentrummarketing. Woensdag 13 april wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens het NRW Marketingcongres.

Groots bereik bij moeilijke doelgroep
Zandbeek is genomineerd met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashionbloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze social-influencer-campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.

Prijzenregen
Zandbeek won met de Fashion Blog Battle-case al vier andere prijzen: een Digital Communications Award, een European Excellence Award, een zilveren Grand Prix Content Marketing award en een Grand Prix deelbekroning voor ‘Beste user generated content’.

Internationaal format
De Fashion Blog Battle wint als crossmediaal contentformat ook internationaal aan terrein. Onlangs werd het startsein gegeven voor de zoektocht naar de beste fashionbloggers voor Médiacité. Dit grote winkelcentrum in Luik is de eerste buitenlandse afnemer van het prijswinnende format. 

Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement (www.zandbeek.nl), is een bureau gespecialiseerd in contentmarketing. Zandbeek bedenkt innovatieve en geïntegreerde communicatieoplossingen die leiden tot maximale betrokkenheid bij de doelgroep. Dat doet het bedrijf voor onder andere ABN Amro, ABN Amro MeesPierson, BAM, BrandLoyalty, Cushman & Wakefield, Indivior, KPN Zakelijke Markt, Loyalis, het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, NVB, Rijkswaterstaat, Tentoo, Vebego, VGZ, VTech en Wienerberger. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken