Zandbeek genomineerd voor NRW Marketingprijs
- Content
- 29 feb 2016 @ 10:15
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 29 feb 2016 @ 10:15
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketingbureau Zandbeek is genomineerd voor de NRW Marketingprijs 2016. De NRW Marketingprijs bekroont de meest effectieve marketingcampagne en het beste marketingevent binnen het vakgebied winkelcentrummarketing. Woensdag 13 april wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens het NRW Marketingcongres.
Groots bereik bij moeilijke doelgroep
Zandbeek is genomineerd met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashionbloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze social-influencer-campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.
Prijzenregen
Zandbeek won met de Fashion Blog Battle-case al vier andere prijzen: een Digital Communications Award, een European Excellence Award, een zilveren Grand Prix Content Marketing award en een Grand Prix deelbekroning voor ‘Beste user generated content’.
Internationaal format
De Fashion Blog Battle wint als crossmediaal contentformat ook internationaal aan terrein. Onlangs werd het startsein gegeven voor de zoektocht naar de beste fashionbloggers voor Médiacité. Dit grote winkelcentrum in Luik is de eerste buitenlandse afnemer van het prijswinnende format.
Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement (www.zandbeek.nl), is een bureau gespecialiseerd in contentmarketing. Zandbeek bedenkt innovatieve en geïntegreerde communicatieoplossingen die leiden tot maximale betrokkenheid bij de doelgroep. Dat doet het bedrijf voor onder andere ABN Amro, ABN Amro MeesPierson, BAM, BrandLoyalty, Cushman & Wakefield, Indivior, KPN Zakelijke Markt, Loyalis, het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, NVB, Rijkswaterstaat, Tentoo, Vebego, VGZ, VTech en Wienerberger.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- contentmarketingbureau
- Zandbeek
- genomineerd
- marketingevent
- NRW Marketingprijs 2016
- vakgebied
- NRW Marketingcongres
- marketingcampagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing