Mark Rutte: 'Vind iets! Anders kun je beter je mond houden'

Mark Rutte: 'Vind iets! Anders kun je beter je mond houden'
  • Content
  • 29 apr 2016 @ 11:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingAwards

Na een humoristische toespraak, heeft premier Mark Rutte op Koningsdag het eerste exemplaar van ‘A Story to Tell?’ in ontvangst genomen. Rutte stelde voor om het boek van communicatiestrateeg Jan Driessen in alle talen te laten vertalen: ‘Mijn Europese collega’s kunnen nog veel leren van dit boek!’ Ook had hij een tip voor alle sprekers die ooit een overtuigende toespraak willen houden: ‘Je moet véél oefenen, repeteren en je moet iets vinden. Vind iets! Anders kun je beter je mond houden.’

A Story to Tell? is vooral een verhalenboek over sprekers van wereldformaat. Over de persoonlijke ontmoetingen die Jan Driessen had met veel van deze wereldleiders. Zij vormen de basis van dit boek. Hoe zijn Hillary en Bill Clinton, Angela Merkel en Nelson Mandela, Justin Trudeau en Barack Obama zulke uitstekende sprekers geworden? Wat kunnen we van hen leren?

Excellent Communication Innovator award
Na de boekpresentatie ontving Jan Driessen uit handen van reputatiegoeroe, professor Cees van Riel, de Excellent Communication Innovator award. Van Riel: ‘Jan is een van de grootste autoriteiten uit het communicatievak. Er zijn drie woorden die hem omschrijven: excellent, communicator maar vooral innovator.’
Het boek van Jan Driessen “A Story to Tell” is vanaf vandaag te koop in de boekhandels, maar ook rechtstreeks bij de uitgever te bestellen.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken