Meld u nu aan voor de Grand Prix Content Marketing Awards Winnaar Seminar

Meld u nu aan voor de Grand Prix Content Marketing Awards Winnaar Seminar
  • Content
  • 6 jun 2016 @ 13:20
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingAwardsAward

Er is de afgelopen periode veel gebeurd, veel werk verzet om de Grand Prix Content Marketing 2016 weer in de steigers te zetten. BBP Media organiseert daarvoor in samenwerking met Platform Content eind november een nog mooiere feestelijke uitreiking dan vorig jaar.

Als aftrap voor het nieuwe contentmarketing-seizoen organiseert Platform Content een Winners-event op donderdag 23 juni in de Elbakerk in Amersfoort (Paulus Borstraat 41). En er zijn nog kaarten beschikbaar (gratis, maar wel even aanmelden)!

De aftrap is om 15:30 uur en uiteraard wordt er voor een hapje en drankje gezorgd. Een aantal winnende cases zal de revue passeren en van achtergrondinformatie worden voorzien door de verantwoordelijken bij het winnende bureau en opdrachtgever.

Bert Groothand, directeur van Platform Content, laat weten: 'We hopen nog meer prachtige cases langs te zien komen. Doel was, is en blijft om door middel van het competitie-element van het award-festijn het niveau van het gehele vakgebied zo hoog mogelijk te krijgen.'

Opdrachtgever en bureaus zijn dus welkom bij het Grand Prix winners-event. Deelname is gratis, maar als gezegd dient u zich vooraf wel even aan te melden. Ga voor meer informatie naar de website. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken