Storyboard: 'Mede dankzij Jack Daniel's zijn wij gegroeid'

Storyboard: 'Mede dankzij Jack Daniel's zijn wij gegroeid'
  • Content
  • 8 jun 2016 @ 15:36
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentCampagnesReclameSocial mediaBranded content

Jack Daniel's en Storyboard, het vaste contentbureau van Jack Daniel's in Nederland, werken al sinds de oprichting van het bureau in 2010 samen. Dankzij een 'constant evoluerende social strategie' beschikt het whiskey-merk over onder meer een goed bezochte Facebook-pagina. Ook speelt Storyboard een grote rol in de campagne ter ere van het 150-jarig bestaan van de distilleerderij van Jack Daniel's, welke later dit jaar uitgerold zal worden.

Martin Huijbregts, brand communication manager van Jack Daniel's, laat weten: 'Al vanaf het begin hebben we samen gepionierd in de digital en social world. Inmiddels zijn we met onze Facebook-pagina uitgegroeid tot de meest succesvolle spirits pagina in Nederland.' Over het 150-jarig bestaan: 'Voor het komende jaar hebben we onze samenwerking wederom bezegeld en gaan we samen rocken om onze footprints in de wereld van onze consumenten achter te laten.'

Martijn de Kemp, managing director van Storyboard, stelt op zijn beurt: 'Mede dankzij het vertrouwen vanuit Jack Daniel's en Brown-Forman zijn wij de afgelopen tijd als bedrijf gegroeid tot waar we nu zijn. Het heeft ons lessen gebracht als contentbureau, maar ook laten ontwikkelen op andere vlakken, wat ook heeft bijgedragen aan het feit dat we nu vooraan lopen op het gebied van influencer marketing in Nederland. We zijn dankbaar voor de band met Jack en onze voortgezette samenwerking, en proosten op een productieve toekomst.'

Inderdaad is de social strategie van Jack Daniel's indrukwekkend te noemen, met sterk tekst- en beeldmateriaal, leuke winacties en snelle reacties vanuit JD op inkomende vragen en opmerkingen. Bekijk hier de Facebook- en Instagram pagina.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken