Snippet Media gaat de grens over

Snippet Media gaat de grens over
  • Content
  • 27 okt 2016 @ 11:44
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentDigitaalDoelgroepUitgeversContent

Online uitgever Snippet Media ('échte content, voor échte vrouwen') is groeiende. Na de lancering van Me-to-We, Mynd.nu en Saarmagazine gaat de uitgeverij nu de grens over, te weten: Barcelona, waar de laatste hand gelegd wordt aan Patas Arriba.

Patas Arriba is vandaag (27 oktober) officieel live gegaan en omschrijft zichzelf als de Spaanse zus van Me-to-We, voor jonge ouders. De titel betekent in het Nederlands 'Met de benen in de lucht', en is het eerste avontuur van Snippet Media. De launch is geheel gefinancierd uit eigen inkomsten van de Nederlandse uitgeverij. Het team bestaat uit Jet Versluis, Annebeth Vis en Belen Grau. 

Snippet Media
.. is een initiatief van Barbara van Erp en Femke Sterken en bereikt maandelijks 600.000 vrouwen. In Nederland werkt Snippet Media als contentpartner samen met onder meer ABN Amro, Albert Heijn en Interpolis. Ga voor meer informatie naar de website

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken