Glamour start YouTube-serie: 'Kijkje achter de schermen bij shoots'

Glamour start YouTube-serie: 'Kijkje achter de schermen bij shoots'
  • Content
  • 9 jan 2017 @ 14:29
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepVloggenVideoDigitaalContentCrossmediaMakers

Fashion magazine Glamour is gestart met een eigen YouTube-serie in samenwerking met journalist en influencer Stephanie Broek. Iedere woensdag presenteert Stephanie een nieuwe vlog waarin ze een kijkje geeft in haar leven als modejournalist. 'Te gek om lezers letterlijk mee te kunnen nemen.'

In haar vlogs neemt Stephanie de kijker mee naar modeshows, presentaties en interviews met ontwerpers. 

Backstage
'Toen ik als student journalistiek fantaseerde over een carrière in de mode, waren tijdschriften mijn enige toegangspoort naar deze droomwereld. Ik vind het te gek dat technologie ons nu in staat stelt om lezers door middel van vlogs letterlijk mee te kunnen nemen en een kijkje te geven achter de schermen bij shoots', aldus Stephanie. Wekelijks verschijnt er een nieuwe video van haar hand online. 

Daar waar de doelgroep is
Glamour lanceerde recent al zijn eigen tv-kanaal genaamd Glamour Beauty TV. Via de app en website Glamour Beuty TV kijk je hierop 24/7 naar interactieve en user generated content over beauty. Uiteindelijk doel van Glamour is om daar te zijn waar de doelgroep is. Het onbereikbare bereikbaar maken, aldus hoofdredacteur Anke de Jong. 'Ik ben blij en trots dat we nu ook een eigen vlog-serie hebben op het gebied van mode. En wie kan dat nu beter dan onze eigen it-girl Stephanie Broek?'

Iedere woensdag verschijnt er een nieuwe vlog op het YouTube-kanaal.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken