Glamour start YouTube-serie: 'Kijkje achter de schermen bij shoots'
- Content
- 9 jan 2017 @ 14:29
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepVloggenVideoDigitaalContentCrossmediaMakers
- 9 jan 2017 @ 14:29
- Redactie Contentmarketing
Fashion magazine Glamour is gestart met een eigen YouTube-serie in samenwerking met journalist en influencer Stephanie Broek. Iedere woensdag presenteert Stephanie een nieuwe vlog waarin ze een kijkje geeft in haar leven als modejournalist. 'Te gek om lezers letterlijk mee te kunnen nemen.'
In haar vlogs neemt Stephanie de kijker mee naar modeshows, presentaties en interviews met ontwerpers.
Backstage
'Toen ik als student journalistiek fantaseerde over een carrière in de mode, waren tijdschriften mijn enige toegangspoort naar deze droomwereld. Ik vind het te gek dat technologie ons nu in staat stelt om lezers door middel van vlogs letterlijk mee te kunnen nemen en een kijkje te geven achter de schermen bij shoots', aldus Stephanie. Wekelijks verschijnt er een nieuwe video van haar hand online.
Daar waar de doelgroep is
Glamour lanceerde recent al zijn eigen tv-kanaal genaamd Glamour Beauty TV. Via de app en website Glamour Beuty TV kijk je hierop 24/7 naar interactieve en user generated content over beauty. Uiteindelijk doel van Glamour is om daar te zijn waar de doelgroep is. Het onbereikbare bereikbaar maken, aldus hoofdredacteur Anke de Jong. 'Ik ben blij en trots dat we nu ook een eigen vlog-serie hebben op het gebied van mode. En wie kan dat nu beter dan onze eigen it-girl Stephanie Broek?'
Iedere woensdag verschijnt er een nieuwe vlog op het YouTube-kanaal.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing