Head Office NL lanceert relatiemagazine Go Toyota
- Content
- 12 mei 2017 @ 12:04
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - PrintContent
- 12 mei 2017 @ 12:04
- Redactie Contentmarketing
Het nieuwe relatiemagazine Go Toyota wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland op de deurmat. 'Beleving - loud & proud' staat centraal in het magazine.
Met de introductie van de Toyota C-HR voor een nieuwe, jonge doelgroep voegt het merk naar eigen zeggen de 'wow-factor' toe en gaat het 'loud & proud'. Het magazine Go Toyota past bij deze nieuwe koers en is ontwikkeld en geproduceerd door contentmarketingbureau Head Office NL.
Willem Verschuur, general manager marketing bij Toyota-importeur Louwman & Parqui, laat weten: 'We hebben Head Office NL gevraagd een nieuw concept te ontwikkelen voor onze voormalige titel My Toyota, omdat we al twaalf jaar samenwerken. Zij kennen ons merk en begrijpen waar we naar toe gaan. Head Office blaast leven in onze thema's: mobiliteit, innovatie, duurzaamheid, kwaliteit, veiligheid en service. Die thema's komen uitgebreid aan bod in het zestig pagina's tellende magazine.'
Farah van der Zijden, business unit manager Head Office NL, stelt: 'We zijn altijd op zoek naar relevante content voor onze opdrachtgevers en we blijven die content evalueren. Het laatste onafhankelijke lezersonderzoek van MetrixLab, waarin My Toyota werd beoordeeld met een 8,4, liet zien dat we boven benchmark scoren. De uitdaging met Go Toyota: de bestaande doelgroep blijven aanspreken, maar ook een nieuwe doelgroep verleiden met verrassende content.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING-campagne moet schulden jongeren... 10-09-2024
- Stayokay en WPK ontwikkelen nieuw... 28-08-2024
- Toyota wil sporten voor mensen met... 28-08-2024
- 25 september deadline inzenden Grand... 27-08-2024
- Duurzaam nieuws op meer dan 600... 15-08-2024
- Eredivisie: "Goedkoopste doelpunt... 15-08-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing