Head Office NL lanceert relatiemagazine Go Toyota

Head Office NL lanceert relatiemagazine Go Toyota
  • Content
  • 12 mei 2017 @ 12:04
  • 27530 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintContent

Het nieuwe relatiemagazine Go Toyota wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland op de deurmat. 'Beleving - loud & proud' staat centraal in het magazine.

Met de introductie van de Toyota C-HR voor een nieuwe, jonge doelgroep voegt het merk naar eigen zeggen de 'wow-factor' toe en gaat het 'loud & proud'. Het magazine Go Toyota past bij deze nieuwe koers en is ontwikkeld en geproduceerd door contentmarketingbureau Head Office NL.

Willem Verschuur, general manager marketing bij Toyota-importeur Louwman & Parqui, laat weten: 'We hebben Head Office NL gevraagd een nieuw concept te ontwikkelen voor onze voormalige titel My Toyota, omdat we al twaalf jaar samenwerken. Zij kennen ons merk en begrijpen waar we naar toe gaan. Head Office blaast leven in onze thema's: mobiliteit, innovatie, duurzaamheid, kwaliteit, veiligheid en service. Die thema's komen uitgebreid aan bod in het zestig pagina's tellende magazine.'

Farah van der Zijden, business unit manager Head Office NL, stelt: 'We zijn altijd op zoek naar relevante content voor onze opdrachtgevers en we blijven die content evalueren. Het laatste onafhankelijke lezersonderzoek van MetrixLab, waarin My Toyota werd beoordeeld met een 8,4, liet zien dat we boven benchmark scoren. De uitdaging met Go Toyota: de bestaande doelgroep blijven aanspreken, maar ook een nieuwe doelgroep verleiden met verrassende content.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken