Managed Hulc: 'Influencer marketing is vaak nog te tijdrovend'

Managed Hulc: 'Influencer marketing is vaak nog te tijdrovend'
  • Content
  • 22 aug 2017 @ 10:46
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentMarketingcommunicatieDigitaal

Influencer marketing is hot, zo weet ook Hulc. De online marktplaats voor influencer marketing en seo stelt dat twee op de drie marketeers zich meer wil richten op deze vorm van marketing. 'Toch blijkt het altijd intensiever en daarmee duurder uit te pakken dan verwacht.' Hulc biedt daarom nu Managed Hulc aan.

Deze studie van Influencer Marketing Hub geeft aan dat twee op de drie marketeers het budget voor influencer marketing dit jaar wil verhogen. Influencer marketing is daarmee veruit de snelst groeiende vorm van marketing. Voor de meeste marketeers blijkt het vinden van geschikte samenwerkingen echter het meest tijdrovende onderdeel van hun werk en vanuit deze ondervinding is het online platform Hulc ontstaan. 

Marketeers kunnen hierop eenvoudig hun marketingcampagne verspreiden. Uit de ontvangen voorstellen kiezen marketeers met welke influencers ze een deal sluiten.

Oprichter Jordi Bron laat weten: 'We constateerden dat influencer marketing vaak nog te tijdrovend is. Daarom bieden we nu ook Managed Hulc aan, waarmee we opdrachtgevers volledig ontzorgen. Onze experts kunnen gegarandeerd de beste samenwerkingen vinden voor iedereen die gebruik wil maken van ons platform.'

Hulc is nu tien weken live. Het platform heeft al ruim 300 influencers en publishers aan zich gebonden. Met een gemiddelde van achttien voorstellen per campagne wordt opdrachtgevers interessante samenwerkingen voor externe content geboden.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken