Funda lanceert contentplatform

Funda lanceert contentplatform
  • Content
  • 30 okt 2017 @ 14:55
  • 62898 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Funda introduceert morgen (31 oktober) 'funda thuis', een platform voor 'de totale wooncyclus'. Het platform moet de bezoeker antwoord bieden op vragen rondom wonen en gaat deel uitmaken van de bestaande funda-website. De content wordt gecreëerd door een redactie van copywriters en creatieven.

Even 'gluren' welke droomhuizen er in de buurt te koop zijn gekomen... Funda heeft een naamsbekendheid van 93% en de website wordt één miljoen keer per dag bezocht. Jacqueline Post, marketingdirecteur van Funda, laat weten: 'We krijgen soms het idee dat alle Nederlanders elke dag met hun huis en thuis bezig zijn, zo veel bezoeken krijgen we elke maand. Die bezoekers helpen we graag een relevante informatie. Zo kunnen we bezoekers langer aan ons binden en bovendien beter segmenteren. Dat is de basis voor interessante nieuwe mogelijkheden.' 

Bezoekers konden al informatie over de buurt terugvinden op Funda, maar binnen zes maanden introduceert de website ook informatie over scholen in de buurt en reistijden naar populaire bestemmingen in de omgeving. De informatie kan allerlei vormen aannemen: van video's als 'Orden je huis in 5 simpele stappen' tot checklist over de verkoop van een huis. Hiervoor gaat Funda ook samenwerken met partners die bezoekers via branded content content verdieping op woongerelateerder onderwerpen kunnen bieden. 

Funda thuis gaat morgen (31 oktober) live. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken