G+J Custom Content wint International Content Marketing Award

G+J Custom Content wint International Content Marketing Award
  • Content
  • 30 nov 2017 @ 11:31
  • 33836 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentAwards

G+J Custom Content heeft een gouden award in de wacht gesleept tijdens de International Content Marketing Awards in Londen. Msafiri, het inflight magazine van Kenya Airways, won de eerste prijs in de categorie Best Use of Photography.

Het is de tweede internationale award voor Msafiri sinds G+J Media Custom Content begin 2017 publishing partner werd van Kenya Airways. Managing editor Annette Lavrijsen laat weten: ’Een beeld zegt meer dan duizend woorden, en dat is zeker van toepassing op ons inflight magazine. Het is het beeld dat meteen de aandacht trekt en je meeneemt in de verhalen over onbekende Afrikaanse bestemmingen.’

’Dit heeft geresulteerd in een visuele taal die de verschillende KQ-bestemmingen positioneert als aantrekkelijke locaties voor intra-Afrikaanse en intercontinentale reizen. Het laat een frisse en moderne kant van Afrika zien, een kant die nog te vaak onderbelicht blijft in de mediaberichten over het continent.’

Agnes Mwamba, ceo van Kenya Airways, zegt: ’Ik ben trots dat ik deel uitmaak van het communicatieteam van Kenya Airways. Het is bemoedigend dat onze gezamenlijke droom om een inflight magazine te produceren zijn vruchten afwerpt. Zelfs voor mij als medewerker worden de vliegtuigreizen door het lezen van het magazine vertrouwd, entertaining en informatief.’

De International Content Marketing Awards worden jaarlijks uitgereikt aan contentmarketingbureaus in meerdere categorieën. In totaal deden 135 bureaus mee uit 23 landen.   

 

Lees ook: LVB pakt prijs bij internationale Content Marketing Awards

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken