LVB pakt prijs bij internationale Content Marketing Awards

LVB pakt prijs bij internationale Content Marketing Awards
  • Content
  • 29 nov 2017 @ 12:59
  • 24880 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoAwardsContent

LVB ontving gisteravond in Londen een bronzen award in de categorie Best Distribution Strategy met Journey of Blood voor Sanquin. Winnaars in deze categorie werden door de Content Marketing Association (CMA) beloond vanwege optimale inzet van owned, earned en paid voor maximaal bereik en effect van content. De CMA International Content Marketing Awards is de grootste wereldwijde awardceremonie op het gebied van contentmarketing.

Journey of Blood is een video die 'de echte reis' van het bloed laat zien, van donor tot patiënt. Het doel van de video: aandacht genereren voor de onderzoeksactiviteiten bij een zo groot mogelijk publiek - nationaal en internationaal. De video kreeg externe aandacht tot aan Mexico en Nieuw Zeeland. Ook nieuwe bloeddonors meldden zich dankzij de video. 

In totaal ontving de CMA 400 inzendingen van 135 bureaus. 

 

Waarom LVB geen LVB Networks meer heet? Lees hier ons interview met Aart Lensink. 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken