Neckermann en G+J Custom Content lanceren online platform 'Je gaat'

Neckermann en G+J Custom Content lanceren online platform 'Je gaat'
  • Content
  • 21 dec 2017 @ 11:36
  • 12813 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentDigitaal

Met het nieuwe inspiratieplatform 'Je gaat' wil Neckermann Reizen lezers inspireren bij het kiezen van hun vakantiebestemming. Niet met reclames en advertenties, maar door middel van luchtige en persoonlijke inspiratie.

Verantwoordelijk voor concept en strategie van het platform is G+J Media Custom Content. Fleur Welter, senior project manager, laat weten: 'Door de bijdehante tone of voice en soms humoristische artikelen distantiëren we ons van andere inspiratieplatforms. We zijn heel blij met de samenwerking met Neckermann Reizen. Doordat we wekelijks reisgerelateerde artikelen plaatsen zoals reisreportages, inspirerende lijstjes en praktische tips zal 'Je gaat' zich snel ontwikkelen tot een inspiratieplatform waar niemand meer om heen kan.'

Bedoeling is dat door goede storytelling Neckermann Reizen nu ook emotioneel wordt geladen. Het merk hoopt op deze manier te bouwen aan zijn autoriteit op het gebied van reizen en meer te worden dan 'enkel' een aanbieder van accomodaties. 

Bekijk het inspiratieplatform hier


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken