Blauw Gras brengt ode aan de duim

Blauw Gras brengt ode aan de duim
  • Content
  • 2 jan 2018 @ 11:20
  • 27229 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoDigitaalContent

Contentmarketingbureau Blauw Gras heeft 2017 afgesloten met een ode aan de duim. Daarmee bedankt het bureau 'de duim' voor bewezen diensten in 2017.

Door alle digitale ontwikkelingen is de duim met stip gestegen als een van de belangrijkste lichaamsdelen van de mens, zo stelt Shaun Voogd, creative director bij Blauw Gras. 'Als je het hele jaar bezig bent met het beïnvloeden van het gedrag van de duim, dan mag je ook wel een keer wat terug doen, toch? Daarom leek ons het leuk de duim in het zonnetje te zetten.' 

Bekijk de video hieronder, waarin aan het einde is te zien hoe een fles champagne wordt ontkurkt door een duim.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken