Efteling verwelkomt influencers

Efteling verwelkomt influencers
  • Content
  • 24 jan 2018 @ 10:18
  • 8541 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentVloggen

De Efteling introduceert in de maanden april en mei 2018 het Efteling International Blog House. In het vakantiepark wordt een dorpshuis bewoond door bloggers en vloggers uit binnen- en buitenland.

Het idee: de influencers - afkomstig uit Nederland, Duitsland, Frankrijk, Engeland, België en Nederland - geven elkaar steeds symbolisch de sleutel door als in een blog-estafette. De Efteling stelt negen weken achtereen een vakantiehuis ter beschikking aan de influencers om zodoende verslag te doen over hun bezoek aan het attractiepark. 

Doel van dit initiatief van de Efteling is om meer internationale aandacht te vragen voor verblijfsmogelijkheden en divers aanbod in het park. Fons Jurgens, voorzitter Raad van Bestuur, laat weten: 'De inzet van bloggers en vloggers heeft zich voor de Efteling de laatste jaren zowel in eigen land als in het buitenland bewezen. Dit initiatief is een volgende stap om de kwalitatieve samenwerkingen met influencers in Nederland en onze buurlanden verder te laten toenemen. Hoe leuk is het om hen gastvrij te ontvangen met een eigen vakantiehuis? We laten de influencers de Efteling zo authentiek mogelijk beleven en hopen dat ze niet alleen hun volgers maar ook elkaar zullen inspireren.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken