Kensington op Branded Content Event 2018

Kensington op Branded Content Event 2018
  • Content
  • 18 jan 2018 @ 13:01
  • 6894 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded contentBranded Content EventContent

Breaking: voor het BCE18, donderdag 1 februari in DeFabrique te Maarssen, hebben we samen met Universal Music de grootste rockband van Nederland weten te strikken.

Leon Háppe, director A&R bij Universal, gaat in gesprek met twee bandleden én de manager van Kensington waarbij antwoord wordt gegeven op de vraag: wanneer wil een artiest met een merk samenwerken? En misschien nog wel interessanter: wanneer niet? En hoe kunnen we op een zo logisch en natuurlijk mogelijke manier het merk onderdeel maken van wat de artiest doet? 

Bij zijn dus. Haal de laatste kaarten hier. Meer info over het volledige programma? Ga hier naar toe. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken