Carlijn Postma nieuwe voorzitter Platform Content

Carlijn Postma nieuwe voorzitter Platform Content
  • Content
  • 6 feb 2018 @ 10:54
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPersonalia

Carlijn Postma (The Post, Contentmarketingvrouw van het Jaar) is benoemd tot de nieuwe voorzitter van Platform Content. Ze volgt hiermee Jasper van Zandbeek op. Bert Groothand legt zijn werkzaamheden als directeur neer.

Groothand laat het volgende aan de PC-leden en partners (en daarmee MT) weten:

'Vandaag is mijn laatste werkdag als directeur van Platform Content. Zoals in de ledenvergadering in november jl. gemeld, denk ik dat het goed is dat iemand anders, na een zeer intensieve periode, het stokje van me overneemt. Ik heb dat in de zomermaanden al aan het bestuur kenbaar gemaakt. Het bestuur is daar op dit moment over in gesprek met een aantal mensen om tot een nieuwe rolinvulling te komen. Ze zullen daar ongetwijfeld binnenkort duidelijkheid over geven.

Ik heb de afgelopen vijf jaar (met een onderbreking) hard, met plezier én met het nodige resultaat gewerkt aan de opbouw van Platform Content. Op dit moment liggen er tal van mooie kansen om de club verder te brengen. 

Zoals in alle opbouw- en veranderingstrajecten is het na een eerste heftige periode tijd om ruimte te maken voor vers bloed en nieuw elan. Carlijn Postma zal als voorzitter een van die 'nieuwe' mensen zijn, maar ook de rest van het bestuur zal daarin een belangrijke rol gaan spelen. Ik verwijs jullie na vandaag voor contact dan ook naar de leden van het bestuur.' 

 

Ga voor meer informatie naar de website van Platform Content.

Lees ook het interview dat we hielden met Postma, direct nadat ze was benoemd tot Contentmarketingvrouw van het Jaar. 'Ik ben een vakidioot, misschien is dat de reden'
 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken