Counter Content aan de slag voor Zaanse Schans

Counter Content aan de slag voor Zaanse Schans
  • Content
  • 13 feb 2018 @ 16:06
  • 12259 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Counter Content gaat dit jaar aan de slag voor de Zaanse Schans. Het bureau uit Zaandam gaat de toeristische attractie helpen met advies voor de dagelijkse communicatie en pr-werkzaamheden.

De Zaanse Schans verwacht dit jaar 2,3 miljoen bezoekers en wil met behulp van Counter Content zorgen voor een goede spreiding van de bezoekers over het hele jaar.

Inge Kroonenberg, manager marketing en pr van de Zaanse Schans, laat weten: 'Iedereen kent ons, maar we willen nu juist verschillende verhalen onder de aandacht brengen zoals dat van de molenaar, de bewoners en de ambachtslieden. Daarnaast willen we de gescheidenheid aan activiteiten zichtbaar maken.' 

Dennis Jak, managing partner van Counter Content, zegt: 'Ondanks het feit dat we met klanten als Timing, Taxicentrale Amsterdam en ALD Automotive een bureau zijn met landelijke dekking, voelen we ons als Zaans bureau natuurlijk sterk verbonden met de Zaanstreek en hebben we veel kennis over de streek in huis. Zo werken we ook voor Sportbedrijf Zaanstad, Marketing Zaanstreek en gemeente Zaanstad en komt een belangrijk deel van ons team uit de streek. Geweldig om bij te kunnen dragen aan de zichtbaarheid van dit mooie cultureel erfgoed.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken