Hulc publiceert onderzoek naar seo tools

Hulc publiceert onderzoek naar seo tools
  • Content
  • 27 feb 2018 @ 09:36
  • 12531 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

Hulc, online marktplaats voor content, heeft een onderzoek gepubliceerd naar de populairste seo tools onder specialisten.

De meest gebruikte tools op dit moment blijken MozBar, Screaming Frog en Majestic. Aan het onderzoek werkten zeventien seo-specialisten mee uit verschillende branches.

Hulc biedt marketeers de mogelijkheid om op snelle en overzichtelijke wijze samenwerkingen aan te gaan met relevante bloggers. Zo'n samenwerking kan in de vorm van een review over een product of dienst zijn, of een link naar de pagina van de opdrachtgever. Om die reden heeft Hulc onderzoek gedaan naar welke tools momenteel gebruikt worden.

'Met Hulc hebben we de ambitie om standaard in de seo-toolbox van elke online marketeer aanwezig te zijn. Een bladwijzer in de toolbar en een startpunt voor elke marketingcampagne, dat is de droom', zegt Jordi Bron, oprichter van Hulc.

Van de vijftig oproepen reageerden zeventien specialisten met een top-3 en uitgebreide uitleg van favoriete tools die zij gebruiken voor seo doeleinden. Bekijk hier de volledige lijst.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken