MPG aan de slag voor ANWB

MPG aan de slag voor ANWB
  • Content
  • 13 feb 2018 @ 09:29
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

ANWB heeft contentmarketingbureau MPG als partner gekozen voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen.

De restyling is zichtbaar vanaf het februarinummer van het magazine.

Manager content Walter van Maren laat weten: 'ANWB heeft in 2017 haar printportfolio vernieuwd. Vanuit een nieuw gekozen positionering van Kampioen als imagobouwer voor de printuitgaven van ANWB zijn we op zoek gegaan naar een partner om ons te ondersteunen bij een nieuwe crossmediale aanpak en een nieuwe vormgeving. Dat is MPG geworden.'

Dolly van den Akker, business directeur MPG: 'Wij werken graag voor grote A-merken met een interessante communicatievraag. Opdrachten waarin gevestigde submerken, zoals de Kampioen, meerwaarde moeten creëren voor het moedermerk, zijn dan ook vraagstukken waar we graag mee aan de slag gaan. Kampioen is een sterk en authentiek oer-Nederlands merk dat wij nu, samen met het ANWB-team, eigentijds crossmediaal gaan doorvertalen.'

Henk Peters, manager crossmedia ANWB: 'De Kampioen biedt 4,4 miljoen ANBW-leden inspiratie om iedere dag, in heel Europa, zorgeloos en geïnspireerd op weg te gaan. In een productieve samenwerking heeft MPG ons geholpen de vernieuwing van de Kampioen scherp te krijgen. De vernieuwde Kampioen past goed bij het merk en de visie van de ANBW om dichtbij de leden, midden in de samenleving te staan.' 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken