Proof breidt team uit

Proof breidt team uit
  • Content
  • 15 feb 2018 @ 10:13
  • 13363 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaContent

Bij contentmarketingbureau Proof zijn dit jaar drie nieuwe talenten gestart: Camille van de Loo, Door van Dinten en Charissa Tetteroo.

Met hun komst wil Proof verdere invulling geven aan de ambitie om 'op een innovatieve manier vorm te geven aan alignment'. Het bureau uit Amsterdam werkt aan versterking van de employee journey voor merken als ING, KLM en Randstad.

Camille start als junior strateeg, Door als head of production/senior projectmanager en Charissa als projectmanager.

Bea Aarnoutse, managing partner van Proof, laat weten: 'Als bureau willen we voorop blijven lopen en zijn we voortdurend op zoek naar mensen die zin hebben om daar hun steentje aan bij te dragen. Op deze manier blijven we ons vakgebied ontwikkelen en werken we aan de versterking van de employee journey van onze klanten.' 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken