Storyboard lanceert creatieve hub

Storyboard lanceert creatieve hub
  • Content
  • 20 feb 2018 @ 12:55
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentPersonalia

Met de komst van René van der Mark (foto, voorheen creatief bij RTL) is Storyboard een 'creatieve hub' gestart.

Content creatief Simon de Coninck gaat hem daarbij ondersteunen. Dit moet een nieuwe stap richting 'full service, digital & creative agency' gaan betekenen.

Van der Mark: 'En toen kwam Storyboard ineens op mijn pad. Met de groeiambities die hier voelbaar door het pand razen, zag ik de functie van content strateeg als de perfecte volgende stap in mijn carrière. In deze rol wil ik mijn totale skill set gaan inzetten.'

Martijn de Kamp, ceo van Storyboard, zegt: 'Het landschap waarin wij opereren is de afgelopen jaren enorm veranderd. De bandbreedte op het gebied van influencer marketing loopt bijvoorbeeld van eenvoudige product placement of PR, grootschalige digitale campagnes, tot zelfs langlopende ambassadeurs programma’s. Onze succesvolle projecten bestaan uit een optelsom van de specialismes die we hier in huis hebben; creatie, productie en distributie. Deze kennis en expertise komt vanaf heden samen in onze creatieve hub, waar René aan het hoofd staat, met als doel om ons netwerk van klanten en mediabureau’s te kunnen servicen met dergelijke strategische vraagstukken.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken