C2B verzorgt social media voor Casillero del Diablo

C2B verzorgt social media voor Casillero del Diablo
  • Content
  • 13 mrt 2018 @ 14:52
  • 11954 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentSocial media

Social marketingbureau C2B gaat het social media beheer verzorgen voor wijnproducent Casillero del Diablo.

Casillero del Diablo is het grootste merk van wijnhuis Concha y Toro, dat ook bij Albert Heijn wordt verkocht.

Tim Meuleman, managing partner bij C2B, laat weten: 'We verwelkomen Casillero del Diablo met gepaste trots. Het is een merk met een rijke heritage dat veel een storytelling doet. Met onze kennis hiervan en van social content voor F&B-merken, vullen we elkaar goed aan. Het doel is om de propositie the wine Legend interactief te vullen, waar we een doeltreffende strategie voor ontwikkeld hebben.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content