KLM lanceert podcast

KLM lanceert podcast
  • Content
  • 19 mrt 2018 @ 10:59
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentDigitaal

KLM heeft vandaag een Engelstalige podcast genaamd The Journey gelanceerd. In elke episode staat één reis centraal die van invloed is geweest op het leven van de geïnterviewde reiziger.

De serie neemt luisteraars mee naar verschillende delen van de wereld. Van de sneeuwvlaktes in Alaska tot de hectische straten in New Delhi.

Boet Reiken, evp customer experience, laat weten: 'Voor het eerst laten we reizigers aan het woord over hun waargebeurde en soms aangrijpende reiservaringen. Als luisteraar heb je na een half uur zélf ook iets te ervaren.'

De podcast is kosteloos te beluisteren via podcast.KLM.com. Ook is The Journey beschikbaar via platformen als Apple, Spotify en Google Play.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken