LVB aan de slag voor NS

LVB aan de slag voor NS
  • Content
  • 1 mrt 2018 @ 15:48
  • 16589 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CampagnesContent

De Nederlandse Spoorwegen en LVB hebben de handen ineen geslagen voor een interne campagne.

De campagne is specifiek gericht op medewerkers van NS en ProRail die werkzaam zijn op de Hogesnelheidslijn. Doel: laten zien wat zij dagelijks doen om zodoende de prestaties van de HSL te verbeteren.

De interne contentcampagne bestaat uit een aantal formats, onder meer gevuld met video's waarin eigen medewerkers de hoofdrol spelen. Daarnaast is er een medewerkerskrant en een social media strategie ontwikkeld. Directeur Aart Lensink laat weten: 'Contentmarketingtechnieken werken in onze ervaring net zo goed bij externe als bij interne communicatie. Het gaat erom dat je interessante verhalen vertelt en de juiste distributiekanalen vindt om ze te vertellen. Met beide aspecten zit het bij NS en HSL al goed.'

De eerste aflevering van het ontwikkelde videoformat 'Mensen van de HSL' staat inmiddels live. Hierin geeft machinist Natasha Mies een kijkje achter de schermen en legt ze uit wat rijden over de Hoge Snelheidslijn anders maakt dan rijden over het reguliere spoor.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken