LVB breidt uit met 3 senior collega's

LVB breidt uit met 3 senior collega's
  • Content
  • 1 mrt 2018 @ 09:58
  • 16593 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaContent

LVB heeft drie nieuwe collega's aangenomen: Maurits Rinders, Leonie Rotermundt en Daniëlle Vreeken gaan het team versterken als resp. art director, projectmanager en pr & online marketing adviseur.

Rinders, voorheen werkzaam in de reclamewereld, houdt zich bij LVB als art director bezig met het concept en design van alle contentmarketinguitingen. Rotermundt is ervaren in de televisiewereld en gaat binnen LVB als projectmanager over de regie van 'een aantal grote contentmarketingtrajecten' voor diverse merken. Vreeken was voorheen senior account executive bij Edelman en maakt nu als adviseur deel uit van de pr & online marketing-afdeling.

Aart Lensink, algemeen directeur LVB, laat weten: 'Als content de brandstof is voor marketingcampagnes, dan is het personeel de brandstof van je contentmarketingbureau. Als bureau willen we altijd vooruit. Groeien, beter worden. Daar zoeken we natuurlijk de beste mensen bij. De ene keer vers, sprankelend talent. De andere keer ervaren mensen die vanuit hun eigen discipline en achtergrond LVB nog beter maken en samen met ons willen groeien.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken